יום שבת, 5 באפריל 2014

מריח, מאיר, יפה, מלהיב, מפתיע, שימושי, מומלץ ומרוכז - כאן!


במהלך החודשים האחרונים רכשתי מספר מוצרים מוצלחים
ועדיין לא כתבתי אודותיהם. המוצרים נרכשו מחנויות או אתרים
שונים. פרט לעובדה שמבחינתי הם "שווים" במיוחד, אין ממש
קשר ביניהם ובכל זאת החלטתי לרכז אותם בפוסט מיוחד.




את המראה המוארת לאיפור של BaByliss אני חולמת לרכוש מזה זמן מה.
שלא כהרגלי (ממהרת לרכוש) ביקרתי בחנויות, התעניינתי ברשת ובחנויות
האינטרנט השונות. המחיר הזול ביותר שמצאתי היה 308 ש"ח ושנה אחריות.
משהו גרם לי להתעכב עם ההחלטה, ואני שמחה על כך!
כי בוקר אחד, קפצתי לסיבוב בקניון מלחה ובתיבת הדואר שלי, מצאתי
שובר מתנה בסך 50 ש"ח לקניה במשביר לצרכן. הצעד המתבקש הבא, היה
להיכנס למחלקת החשמל בסניף. להפתעתי, המראה הנפלאה חכתה רק לי על
השולחן ("עכשיו זה הגיע" הודיע לי דייל המכירות).
מחיר המראה 349.00 ש"ח אך עם השובר שקיבלתי, הוזלת מבצע 25% הנחה
ועוד 7% הנחת מועדון, שילמתי רק 193 ש"ח!!!

המראה עומדת על בסיס חזק ונוגד החלקה, גובה 42 ס"מ, היא מסתובבת (צד אחד
מגדיל פי 8), יש בה 3 מצבי תאורה (מדמה אור נאון, מדמה תאורה רגילה, מדמה
אור יום). ניתן להשתמש בחיבור לחשמל או עם סוללה.
האמת היא שחשבתי שהאור יהיה חזק יותר ולא עלה על דעתי לבדוק בחנות אבל
היא עדיין אחת הקניות המשמחות שלי ומאוד נוח להתאפר איתה.



Urban Decay Naked Palette - פלטת נייקד + פריימר עיניים, נרכשה מאתר
BeautyBay במחיר של 55$ ומשלוח חינם.
מאז שרכשתי אותה כבר יצאו לאוויר העולם נייקד 2 ונייקד 3 אותם לא רכשתי.
לאחרונה התחלתי להשתמש בה (סוף סוף) ולמען האמת אין לי הרבה מה להוסיף
לכל מה שנכתב ברשת - הפלטה הזו מהממת ואני מאוד אוהבת את הצלליות!
להלן מספר פוסטים אשר פורסמו ברשת:


קופסת אחסון לנסיעות (או למאפרות) מחולקת לתאים ומכילה צמר-גפן,
פדים לניקוי, קיסמים + מראה. הקופסה משמשת אותי בקורס האיפור וסביר
להניח שתמשיך לשרת אותי גם בהמשך הדרך.
מחיר 9 ש"ח בסופר-פארם


ערכת מניקור של ללין (גודל נסיעות) שמחירה 13 ש"ח בנרתיק המעוצב
בצורת נעל אצבע. מוצר חביב שבחרתי להחליף בו את רוב הכלים הקיימים
בכלים בהם אני משתמשת בד"כ והוא משרת אותי בעיקר לנסיעות.
באותה הזדמנות רכשתי כרטיס מועדון (בתשלום חד פעמי של 30 ש"ח)
המעניק הנחות ומבצעים על מוצרים שונים. ברכישת הכרטיס תזכו גם
ב- 60 ש"ח מתנה לרכישת מוצרים (לשימוש בחודש שלאחר רכישת
כרטיס המועדון).



Rimmel Scandaleyes Waterproof Khol Kajal Eye Liner
2 עפרונות בגוון Nude לקו המים, מחיר £3.99 מאתר feelunique ללא דמי משלוח.
תוכלו למצוא את אותם עפרונות גם ב- asos. מומלץ!



בושם שמן של ללין - מחיר 50 ש"ח במבצע מוצר שני 10 ש"ח
רכשתי בריח Musk ובריח Ckearly ומאחר ואין לי מושג איך לתאר לכם את
הריחות, אני אניח לזה.


את תיק האיפור המהמם הזה רכשתי מהמשביר לצרכן במחיר מבצע  של 45 ש"ח.
הוא יפה (מתה על הצבע האדום), הוא קשיח והוא מספיק גדול על מנת לאחסן
בו מספר רב של מוצרים. אני משתמשת בו לאחסון אביזרי אופנה.


מקווה שתמצאו בפוסט מידע שימושי כלשהו...
לקבלת עדכונים בדוא"ל, ניתן להירשם בבלוג.

ביי בינתיים, נשיקות ואהבה גדולה ממני!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה