יום רביעי, 30 באפריל 2014

MAC - רכישות אפריל 2014


קופון מתנה של 50 ש"ח לקנייה ברשת חנויות Mac היה מבצע
מיוחד של לאומי-קארד אשר גרם לי להיכנס  לחנות הירושלמית
ולרכוש מייק-אפ ופיינט-פוט. באותה הזדמנות מסרתי את האישורים
הנדרשים לקבלת 15% הנחה הניתנים לתלמידי איפור מקצועי.




אני לא מרבה לרכוש מוצרים ב- Mac, לפחות לא כרגע, כי ללא הנחת מאפר
המוצרים יקרים לי מדי ותאמינו לי שאני רוצה לקנות מהחנות הזו - הכל!

אז עם הנחת קופון ועוד 15% הנחת תלמיד איפור מקצועי, נכנסתי לברר מהו
המייק-אפ המתאים לי. הסברתי לדיילת שאני אוהבת אותו עדין ובלתי נראה.
הדיילת החמודה הוציאה 2 מיכלי דוגמית ומלאה אותן בשני סוגי מייקאפ, הציעה
לי לבדוק בבית ולהחליט איזה מהם.

אז מה קניתי?

Studio Sculpt SPF15 Foundation - מחיר מלא 191 ש"ח
באתר MAC מצאתי את הפרטים הבאים:
מייקאפ עשיר ורך המספק לחות אולטימטיבית ומחייה מראה עור עמום או יבש.
פורמולה חדשנית המבוססת על ג'ל מעניקה תחושה יוצאת דופן לעור וכיסוי בינוני
נבנה בגימור סאטן טבעי. פיגמנטים מיקרוניים מצופי סיליקון משפרים את הצמדות
החומר אל העור וטשטושו ושומרים על ניקיון הגוון. מכיל הגנה רחבה מקרני
UVA / UVB עם SPF15. נוח על כל סוגי העור ומתאים במיוחד לעור רגיל-יבש 
ועור בוגר.

הוא מגיע בשפופרת שקופה (הוצאת החומר באמצעות לחיצה), הגוון שמתאים לי
הוא NW25. אני מורחת בד"כ מעט מייקאפ והוא בהחלט מספק אותי, בעיקר בגלל
שהוא לא משאיר על פני את המראה הפודרתי שאני כל כך לא אוהבת.



Pro Longwear Paint Pot Peintues - מחיר מלא 106 ש"ח
הפרטים מתוך אתר Mac:
צבע עיניים עשיר בפיגמנט בפורמולת קרם המתייבשת במהירות ומספקת עמידות
גבוהה. יוצר כיסוי מושלם ללא יצירת משקל או התפוררות. מיטשטש בצורה חלקה
על העפעף. מבוסס קרם, ניתן לערבוב עם צלליות מאק ועפרונות.

צללית עמידה פיינט פוט בגוון Painterly (גוון טבעי) שניתן להשתמש בה כצללית
או כבסיס לצלליות אחרות. עדיין לא ניסיתי.


זהו, עד כאן. אתם מוזמנים להצטרף לאתר, לעקוב בפייסבוק, גוגל, אינסטגרם ואחרים
או להירשם לעדכונים באתר.
להתראות בפוסט הבא.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה