יום שני, 28 באפריל 2014

בגדים, נעליים ותיקים - הכל אביבי!


בלתי אפשרי לעבור מהחורף לאביב מבלי לרכוש מעט פריטים
אביביים, משהו חדש בארון הבגדים. כמובן שפשטתי קצת על
חנויות הקניונים בירושלים וברחובות ומצאתי כמה פריטי לבוש,
תיקים ואפילו זוג נעלי בד שטוחות, בדיוק כמו שאני אוהבת.




אני זוכרת שבעבר אהבתי מאוד להסתובב בחנויות מרכז העיר ירושלים והיום
אני מוצאת את עצמי נמשכת לקניונים או לאתרי הקניות. אני לא בטוחה שאני
מפסידה משהו... אולי את האווירה המיוחדת.

אז מה קניתי?

FOREVER21
החנות החדשה אשר נפתחה בקניון ירושלים (מלחה), מרווחת, מסודרת וענקית!
אפשר למצוא שם, ביגוד, נעליים, תיקים, אביזרים אופנה ותכשיטים.
המחירים סבירים לגמרי, ולמרות שלא הצלחתי להתאהב במוצרים, מצאתי
מבחר גדול של טייצים שאני מאוד אוהבת.
בחרתי 3 טייצים פרחוניים מידה S - מחיר כל יח' 44.90 ש"ח



TWENTY FOUR SEVEN
סווטשירט ג'קארד שחור - מחיר 99.90 ש"ח
בחרתי במידה M כי אני לא אוהבת חולצות צמודות.
השרוולים עד מעט מתחת למפרק ולכן החולצה מעולה לשעות הערב הקרירים (עדיין).



PULLַַ&BEAR
חולצת כפתורים קלילה, דמוי ג'ינס - מחיר 189.90 ש"ח
מידה L קוד פריט 05471336400041
אני כל כך אוהבת את החולצה הזו ומתכוונת לרכוש אחת נוספת!
מאחורי החולצה הזו ישנו גם סיפור.
כשלבשתי את החולצה בפעם הראשונה גיליתי שחסר כפתור באחד השרוולים
והחלטתי להחליף אותה אך פשוט לא הגעתי לקניון מלחה באותם ימים.
לאחר שבוע נסעתי לרחובות והחלטתי ללבוש אותה ולברר בחנות אם ניתן
לסדר את הכפתור (כפתורי תיק-תק). ניגשתי לאחד המוכרים וסיפרתי לו את
הסיפור ולהפתעתי הוא אמר "בואי נחליף לך את החולצה". אני כבר גזרתי
את כל התוויות אבל זה לא שינה כלום, הוא הוסיף ואמר "אצלנו יש אחריות
לחצי שנה על כל הבגדים".
אני מודה שזה ממש הרשים אותי, לדעתי גם די נדיר. אז תזכרו את הרשת הזו!


חולצת תחרה שחורה - מחיר 89.90 ש"ח
מידה M קוד פריט 05248372800032 (קיים גם בצבע אפרסק).
החולצה כמובן שקופה כפי שניתן לראות בתמונה, אך אפשר ללבוש מתחתיה
חולצת כתפיות או גוזיה.


מכנסי סקיני מבד דק דמוי ג'ינס - מחיר 79.90 ש"ח
מידה 36 קוד פריט 05687305406369


חולצה קלילה ולבנה - מחיר 129.90
מידה S קוד פריט 05248332805022
גם החולצה הזו מעט שקופה אבל נעימה מאוד.



מנגו
מכנסיים קלילים בצבע שחור - מחיר 189 ש"ח (נרכש בהנחת יום הולדת של 25%)
המכנסיים אמורים להיות רחבים ובחרתי לרכוש מידה S. אלו מצוינים לימים חמים
מאוד כי הבד דק ונעים, אפילו קריר משהו.
קיימים צבעים נוספים כמו בז' וכחול.



אלדו
זוג נעלי בד בצבע שחור מידה 37 - מחיר 149.90 ש"ח
אני תמיד בעד נעליים נוחות ועם השנים למדתי שנעלי בד הם הכי טובים לי,
במיוחד אם אני אמורה לנעול אותם למשך יום שלם או הליכה ארוכה.
ברגע שמגיע האביב אני מתחילה לחפש אותן ואף פעם לא מוותרת על רכישה
כשאני מוצאת זוג כזה.



יאללה, קצת "פוזות" לפוסט.... (וסליחה על "הנוף" מאחורי).


וגם קצת תיקים:
תיקי בד/ קנווס אהובים עלי במיוחד כי הם מתאימים לסגנון הלבוש
היום יומי שלי - מכנסי ג'ינס, חולצה קלילה ונעלי סירה שטוחות.
התיקים קלים ומאפשרים לי למלא אותם בכל הפריטים שאני חייבת
"לסחוב" איתי לכל מקום, בד"כ בעיקר לשם תחושת הביטחון.
חלק מהתיקים מוצאים את דרכם מהחנות ישירות לבנותיי האהובות.
את שני התיקים הראשונים מצאתי באילת במבצע של מוצר שני ב- 50% הנחה.
מיד כשראיתי אותם, ידעתי איזה מהם מתאים לכל אחת מהבנות שלי.

תיק שק אינדיאני
נרכש בחנות Blue Bird ומחירו המלא (באילת) 119 ש"ח.

תיק קנווס לב כפתורים
נרכש בחנות Blue Bird ומחירו המלא (באילת) 119 ש"ח.

את תיק הקנווס הבא ראיתי מיד בכניסה לחנות וידעתי מיד כי הוא עומד להחליף
את תיק הלימודים החום "והחורפי" שלי.

תיק קנווס + ארנק
נרכש בחנות FOREVER21 ומחירו 77.90 ש"ח.

דוגמנית צילום - לילך, הבת שלי

תודה שהגעתם עד לכאן... שיהיה לכולכם יום נפלא!



4 תגובות:

  1. תתחדשי מותק! הכל נראה כל כך טוב! :)

    השבמחק
  2. גם יודעת בדיוק מה את רוצה וגם מדגמנת , מושלם.

    השבמחק