יום שני, 21 באפריל 2014

Flormar - ביקור ראשון בחנות התל-אביבית


סוף סוף הגעתי לחנות Flormar בקניון עזריאלי. החנות קטנה יותר
מהרושם שקיבלתי מתצלומים אשר פורסמו בבלוגים שונים, ומעט
חשוכה לטעמי. החנות הייתה ריקה והיה לי נעים להסתובב בה ולקבל
מעט הסברים מדיילת נחמדה שפשוט אפשרה לי ליהנות, לגעת ולבחור.




אני חושבת שציפיתי למשהו אחר, לאיזו חנות ענקית שאבלה בה יום שלם.
אז כן, טיפה התאכזבתי ולמרות שקראתי לא מעט פוסטים וסקירות על מוצרי
פלורמר, החלטתי לא לפתוח את פנקס הרשימות שלי ולהתרשם בעצמי.
אפשר למצוא בחנות מבחר גדול של לכה לציפורניים, מייקאפים, פודרות,
צלליות, שימרים, טיפוח, עפרונות שפתיים ועיניים, מבחר סוגי מסקרה
(ביניהן אחת שהאפליקטור מסתובב... צריך לראות כדי להבין) ועוד.


מתוך מבחר גדול ומגוון סוגים של שפתונים בחרתי בשפתונים חצי שקופים.
אני אוהבת אותם כי יש בהם צבע אבל הוא לא ממש חזק, כך אני יכולה להרשות
לעצמי למרוח שפתונים בגוונים שלא הייתי מעזה לשים לו היו אטומים (כמו סגול
כהה או אדום לוהט וכד׳). שפתונים אלו אינם עמידים, אעפ"י שנשארו על שפתיי
כשעתיים ללא שתייה/ אכילה (סיגריות כן). הם לחותים במידה סבירה ואני מאוד
מרוצה מהם.

Deluxe Shine Gloss Stylo  
שפתונים בגוונים אדום כתום D35, סגול D39 במחיר 35 ש"ח כל יחידה.



Pretty Compact Quartet Eye Shadow
סט של 4 צלליות מאט (מספר P045) בגוונים צהוב בהיר, ורוד בהיר, ושני

גוונים של חום במחיר 35 ש״ח. עדיין לא ניסיתי.



Tarrcotta Blush-On
סומק בגוון Pure Peach 48, מחיר 65 ש"ח
צבע אפרסק עדין שמרחתי על כף היד ופשוט התאהבתי. ללא נצנצים או שימר
אבל יש בו ברק קל. ניתן לבנייה בהדרגה.





זהו, עד כאן הרכישה הראשונה שלי מ- Flormar. 
אני חושבת שהקניה הבאה שלי תהיה בירושלים. ומקווה שזה יקרה בקרוב... 


למבצעים כדאי לבקר מדי פעם בדף הפייסבוק של Flormar, או להירשם
אצלי בדף לעדכונים. יאללה, מחכה לכם.
ביי בינתיים, נשיקות!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה